رنگ عایق TWI

رنگ عایق twi یکی از تکنولوژی‌های نوآورانه در عرصه رنگ و پوشش است که در دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است. این نوع رنگ عایق، مبتنی بر رزین های اکرولیک است که برای ایزولاسیون و رنگ آمیزی سطوح بتنی و به خصوص نما استفاده می شود.همچنین به عنوان پوشش سطوح فلزی در صنعت، ازجمله سازه سوله ها و آب بندی و نماسازی استخرها کاربرد دارد.

twi

این محصول به عنوان عایق رطوبتی پشت بام، کف پارکینگ، اشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی و حمام، مناسب است و می توان گفت جایگزین بسیار خوبی برای ایزوگام و قیرگونی نیز هست.
این رنگ پس از خشک شدن، به یک لایه الاستیکی تبدیل می شود که در برابر رطوبت، تغییرات دما و ترک های سطحی مقاوم است.این رنگ اشتعال ناپذیر، قابل شستشو و بهداشتی نیز بوده و برای انسان و محیط زیست، غیرمضر است.

برای دریافت مشاوره و سفارش محصول با ما در ارتباط باشید.

رنگ عایق twi از ترکیبات شیمیایی خاصی تشکیل شده است که به واسطه ویژگی های خاص خود می تواند سطوح فلزی را از اثرات مخرب دما و فشار محافظت کند و افزون بر ویژگی عایق برق و حرارت، داراری خواص ضد زنگ و ضد خوردگی نیز می باشد که به طول عمر رنگ و پوشش ساختمان کمک می‌کند.
twi مقاومت بالایی در برابر رانش های سازه ای، نور خورشید، باران، برف و امواج با فرکانس بالا دارد.
علاوه بر این، رنگ عایق twi در تنوعی از رنگ‌ها و استایل‌ها ارائه می‌شود تا به نیازهای مختلف طراحی و دکوراسیون ساختمان‌ها پاسخ دهد.
به‌طور کلی، رنگ عایق TWI از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است که علاوه بر زیبایی، مقرون به صرفه و اقتصادی نیز هست .همچنین کفایت حرارتی در ساختمان و محافظت از سطوح را تضمین می‌کند و این امکان را به مالکان ساختمان می‌دهد که از انرژی‌های پایدارتر و کمتر استفاده کرده و زمان بیشتری از پوشش رنگی ساختمان خود لذت ببرند.

برای دریافت مشاوره و سفارش محصول با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *